Ik heb een pakket via Post.nl verstuurd naar een DHL-punt, is dat een probleem?
Ik verstuurde een pakket naar een DHL-punt, in plaats van via DHL heb ik het via Postnl gedaan.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Post & Pakketten. Vragen over auto's, boten, brom- en snorfietsen, fietsen, motorfietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen en vrachtwagens en transport vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik verstuurde een pakket naar een DHL-punt, in plaats van via DHL heb ik het via Postnl gedaan.
Maakt post. Nl die dan zelf dicht? Moet dan een eventueel datalek gemeld worden?
Ik verstuurde een pakket naar een DHL-punt, in plaats van via DHL heb ik het via Postnl gedaan.
Maakt post. Nl die dan zelf dicht? Moet dan een eventueel datalek gemeld worden?
Ik heb een online shop en ik verzend regelmatig grote pakketten met een waarde van een paar honderd euro wereldwijd. Normaal verzend ik met postnl, maar ik wilde het nu eens met ups proberen. eenmaal de code aangemaakt, krijg ik deze tekst te zien
"Give this package to a UPS Driver or UPS Customer Center representative. Note: You must give this package to a UPS Driver or UPS Customer Care representative. The UPS Store, other third party retailers (including Authorised Shipping Outlets) and UPS Drop Boxes are not acceptable UPS locations for this package.
Ensure the UPS Driver or UPS Customer Center representative signs one copy of the receipt and returns it to you.
The signed copy of this receipt is your proof that UPS has accepted the package(s), and will be required to submit a claim."
Betekent dit dat ik een pakket kan afgeven bij een customer center punt? ik dacht dat dat er alleen was voor als je hulp nodig hebt met een zending die al onderweg is. en wat bedoelen ze met een 'receipt' die ze moeten ondertekenen, die van ups of die van het product dat je verkoopt? Ik heb zelf niet een factuur of bon gekregen van ups (wel een code).